Wróć do wszystkich ofert pracy

Doradca Klienta w Centrum Napraw Powypadkowych

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa Klientów serwisu blacharsko-lakierniczego,
  • profesjonalny kontakt z Klientami na poszczególnych etapach realizacji naprawy,
  • kosztorysowanie napraw w systemie Audatex,
  • obsługa szkód komunikacyjnych na platformach firm ubezpieczeniowych,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z potrzebami Klienta oraz wymogami importerów, towarzystw ubezpieczeniowych i procesami wewnętrznymi firmy
  • rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg we współpracy z kierownikiem serwisu - zgodnie z wymogami marek i procesami wewnętrznymi firmy

Nasze wymagania:

  • wiedza praktyczna z zakresu budowy, eksploatacji i napraw pojazdów
  • wysoka kultura osobista, komunikatywności nienaganne maniery
  • dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność
  • umiejętność kosztorysowania w systemie Audatex
  • umiejętność pracy w zespole
  • czynne prawo jazdy kategorii B.
  • wykształcenie wyższe techniczne

Mile widziane:

  • znajomość programu Auto Stacja 3, Etka, ElsaPro

To oferujemy:

  • wynagrodzenie 4 500 – 12 000zł brutto/mc


Wróć do wszystkich ofert pracy

Formularz zgłoszeniowy

Przeciągnij i upuść dokument tutaj lub

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie godnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

Skontaktuj się z namiZadzwoń