Wróć do wszystkich ofert pracy
Doradca Klienta w Centrum Napraw Powypadkowych
Twój zakres obowiązków:
- obsługa Klientów serwisu blacharsko-lakierniczego,
- profesjonalny kontakt z Klientami na poszczególnych etapach realizacji naprawy,
- kosztorysowanie napraw w systemie Audatex,
- obsługa szkód komunikacyjnych na platformach firm ubezpieczeniowych,
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z potrzebami Klienta oraz wymogami importerów, towarzystw ubezpieczeniowych i procesami wewnętrznymi firmy
- rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg we współpracy z kierownikiem serwisu - zgodnie z wymogami marek i procesami wewnętrznymi firmy
Nasze wymagania:
- wiedza praktyczna z zakresu budowy, eksploatacji i napraw pojazdów
- wysoka kultura osobista, komunikatywności nienaganne maniery
- dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność
- umiejętność kosztorysowania w systemie Audatex
- umiejętność pracy w zespole
- czynne prawo jazdy kategorii B.
- wykształcenie wyższe techniczne
Mile widziane:
- znajomość programu Auto Stacja 3, Etka, ElsaPro
To oferujemy:
- wynagrodzenie 4 500 – 12 000zł brutto/mc
Wróć do wszystkich ofert pracy