Wróć do wszystkich ofert pracy
Kierownik Biura Obsługi Klienta - Serwis Audi
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Kierownik Biura Obsługi Klienta - Serwis Audi
Twój zakres obowiązków:
- koordynowanie działań z zakresu obsługi klienta serwisu - w tym zarządzanie zespołem doradców serwisowych;
- odpowiedzialność za cele biznesowe serwisu, w tym realizację założonych wartości sprzedaży usług serwisowych, rentowności serwisu, wyników jakościowych;
- budowanie długofalowych relacji z Klientami;
- działania ukierunkowane na osiąganie wysokiego stopnia zadowolenia Klientów;
- stałe poprawianie usług oraz identyfikowanie i eliminowanie słabych punktów w funkcjonowaniu serwisu;
- rozpatrywanie przypadków problematycznych (np. reklamacje, trudne przypadki);
- działania zgodnie z wymogami i standardami importerów;
- spełnianie standardów jakości Producenta jako podstawy zapewnienia zadowolenia Klienta (audyty, testy warsztatowe i inne);
- kreowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne i/lub związane z zarządzaniem);
- minimum dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi programów dedykowanych do działów serwisów;
- doświadczenie w branży motoryzacyjnej;
- nastawienie na wynik i wysoka motywacja do pracy;
- zdolności interpersonalne i menadżerskie;
- orientacja na Klienta;
- wysoka kultura osobista;
- prawo jazdy kat. B.
Wróć do wszystkich ofert pracy