Wróć do wszystkich ofert pracy

Pracownik Contact Center

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa ruchu telefonicznego przychodzącego i wychodzącego;
  • obsługa klientów poprzez kanały zdalne (mail, czat, social media)
  • realizacja kampanii telefonicznych, zgodnie ze standardami koncernów SKODA, VWO, VWD oraz Audi (kampanii sprzedażowych oraz serwisowych);

Nasze wymagania:

  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami;
  • zaangażowanie, dobra organizacja pracy, komunikatywność;
  • poprawna dykcja i wysoka kultura osobista;
  • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze klienta;

To oferujemy:

  • wynagrodzenie 4666 – 6500zł brutto/mc


Wróć do wszystkich ofert pracy

Formularz zgłoszeniowy

Przeciągnij i upuść dokument tutaj lub

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie godnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

Skontaktuj się z namiZadzwoń